1.

9.7.11

פילוסופיית המזון שלי

האם אתה אוכל אוכל "רגיל", ממש כמו כולם? רובנו אוכלים מה שמוכן מהר, מה שנוח, מה שנגיש, מה שכולם אוכלים... ובקיצור – אוכל נורמלי.

רגע. מה אם האוכל הנורמלי אינו נורמלי כלל? אולי תעשיית המזון הרחיקה לכת ולא שמנו לב?

זה קורה לאט לאט, אבל במשך הזמן האוכל שאנו אוכלים נעשה יותר ויותר בעייתי, עד כדי פגיעה בבריאותנו. חלק מאיתנו יכול לאכול "מזון נורמלי" כשהוא צעיר, מבלי לחלות. חלקנו יכולים לעשות זאת אפילו בגיל העמידה. אך במוקדם או במאוחר, זה תופס אותנו, והופך אותנו לחולים ושמנים. סובלים מאקנה, בעיות פוריות, או סכרת? אל דאגה. הרופא ירשום כדור. יש תוצאות לוואי מהכדור? גם לזה יש כדור.

מה אם נשנה את אופן החשיבה שלנו?

מה אם ננטוש את האוכל המעובד, חסר הערך התזונתי והמלא ברעלים? מה אם נתחיל לאכול ירקות ופירות טעימים ועסיסיים; בשר, עופות, ודגים הגדלים בתנאים הומניים; שומנים מסורתיים  וגבינות מעוררות תיאבון?

הגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי בחייכם; הימנעו מלקנות אוכל שמגיע בקופסאות ושקיות, ובמקום זה התחילו לבשל, בישול עם מרכיבים טריים בלבד. אם תנסו, יכול להיות שתופתעו. הארוחות שלכם תהפוכנה למדהימות. אל תשכחו, אוכל גורמה עשוי מהחומרים המשובחים והטריים ביותר - לא מתוספים כימיים. אולי גם תופתעו לגלות שאתם מרגישים בריאים יותר, וכי חלק מהבעיות הבריאותיות שלכם נעלמות.

תודו, שכחנו איך נראה מזון אמיתי; איבדנו את הידע כיצד להכין אותו.

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי - יחד נגלה  את הדרכים המסורתיות של הבישול והתזונה, ונשיב לעצמנו את בריאותנו.

אז נתחיל במסע?